Pages

miercuri, 23 martie 2011

Step up

Am avut ceva timp zilele astea si m-am uitat la Step Up 1,2 si 3. Cele mai bune mi s-au parut a fi Step up 1 si 3-ul. Step up 2 - ul m-a cam plictisit. E vorba de niste pustani care isi croiesc drumul prin viata dansand. Da, dansand! La inceput eram sceptic. Mi le-a recomandat cineva si cand am auzit ca e vorba de dans nu prea am vrut sa ma uit ca mi se pare idioate filmele in care se danseaza si toata lumea canta ca niste retardati de la camin.
De obicei intr-un film de genul, tipul (personajul principal) se plimba singur pe strada, e trist ca gagicasa a facut un pas gresit la dans si din cauza asta s-au certat, si se gandeste, si se gandeste, si vine un anumit moment cand incepe sa fac ca un bolnav mintal, INCEPE SA DANSESE PE STRADA!! Si culmea, ca apar si niste pietoni straini pe langa el, toti sincronizati perfect, si incep toti sa danseze si toate grijile dispar. Is penibile rau. Step up nu e chiar asa. Iar daca ai chef si de un pic de romanta, il recomand.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Tags