Pages

duminică, 20 martie 2011

Bani din pula

Cauti sa faci bani pe net? Cauta mult si bine pana sa gasesti ceva cat de cat banos si serios, care sa nu fie teapa. Este siteuletul asta caruia i se face foarte multa reclama pe net, Prizee.com. Iti faci cont si primesti zilnic 10 jetoane. Sitetul contine 25 de jocuri plus cateva de noroc, la sansa. Ca sa joci un nivel din oricare joc de pe site te costa un jeton. Primeste punctele care constau in Bubz, banutii virtuali pe care ii primesti si cu care poti sa-ti
cumperi obiecte de pe site, brelocuri, pixuri si alte minunatii pana la plasme si excursii in strainatate, depinde de
numarul de banuti pe care ii castigi. De curiozitate, am intrat, mi-am facut cont, am jucat primele 10 jetoane iar a 2-a sau a 3-a zi am primit bonus 30 de jetoane plus statut de VIP care imi dubleaza numarul de banuti ce ii castig timp de cateva zile. Nu prea am avut rabdare, si mi-am zis sa-mi dau si eu comanda de un breloc sau orice chestiuta ieftina avand in vedere ca nu aveam prea multi banuti. Si.. hopa... premiile se trimit doar Franta, Monaco, Elvetia, Belgia, Luxemburg, Andorra, Guadelupa, Guyana, Martinica si La Reunion. Pam pam pam. Macar joculete au fost cat de cat ok, si 10-20 de minute pe zi n-au fost chiar pierdere de timp.Dar daca esti din Franta...de ce nu? se merita sa stai sa joci in fiecare zi, de amuzament, si mai si primesti o pasta de dinti sau ceva. Sau daca ai pe cineva, un amic, in Franta poti sa-ti treci datele de contact pe numele lui...dar e cam prea mare bataie de cap.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Tags